Mrs. Bozon

Másfél év és harminc leszek. Ha addig nem csinálom meg magamból a lehető legjobb csajt, buktam egy életre. Könnyű testet akarok, utcán ugrálós, lépcsőn felszaladós, órákig menetelőset. Ehhez képest persze napi nyolc órát ülök.

FitFight

Együtt hízunk, gebedünk
Sportos életmódügyi páros blog. Verejtékes küzdelem a kor és a zsír ellen az izomszövet bűvöletében. Egész éves vetélkedő, rideg célokkal és szabályokkal. Fogyozó nő és súlyzózó férfi.

Linkblog

Mr. Bozon

32 éves ülőfoglalkozású vagyok. Lassan elrág a programozott sejthalál, de szeretnék minél magasabbról indulni neki a sírba vezető lejtőnek. Ha úgyis fel kell fordulni, tegyük minél később és egészségesebben.

Friss topikok

Bodri a legjobb személyi edző

2010.01.13. 23:14 | Mrs. Bozon | Szólj hozzá!

Címkék: kaja kudarc cél

Reggeli súly: 59.2 Kg

Nincs sok változás. Egész normálisan ettem, a mai bűnözés két gombóc fagyi volt délelőtt és 6 kocka fekete csoki délután.

Bodrival másfél órás rohangálással tűzdelt sétát nyomtunk. Ma különösen rá volt kattanva a botokra, állandóan volt egy a szájában. A bot pedig játékot jelent. A legviccesebb játék - Bodri fejjel - pedig az, ha megfuttat engem úgy, hogy az utolsó pillanatban elugrik előlem. Tényleg mókás, mondhatom. Ha már nagyon elegem van (azaz nagyon kapkodom a levegőt), akkor magamhoz rendelem és elengedtetem vele a botot. Mázli, hogy ilyen jó kutya.



Viszont kezd egyértelművé válni, hogy inkább a kutyával, mint a sporttal töltöm azt a napi egy órát, ami adatott, szóval össze kéne vonni a kettőt. Futnom kell Bodrival. Télen szokás futni? Holnapra utánanézek.

Egyébként több lencsét kéne ennem, imádom. Mondjuk, ha kevésbé csípősre csinálnám (indiai recept, vonyítottam), talán nem kéne hozzá megennem egy tortillát is. Ezzel pedig máris módosítanám az első bekezdést. Megint szétbűnöztem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitfight.blog.hu/api/trackback/id/tr731670875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása