Mrs. Bozon

Másfél év és harminc leszek. Ha addig nem csinálom meg magamból a lehető legjobb csajt, buktam egy életre. Könnyű testet akarok, utcán ugrálós, lépcsőn felszaladós, órákig menetelőset. Ehhez képest persze napi nyolc órát ülök.

FitFight

Együtt hízunk, gebedünk
Sportos életmódügyi páros blog. Verejtékes küzdelem a kor és a zsír ellen az izomszövet bűvöletében. Egész éves vetélkedő, rideg célokkal és szabályokkal. Fogyozó nő és súlyzózó férfi.

Linkblog

Mr. Bozon

32 éves ülőfoglalkozású vagyok. Lassan elrág a programozott sejthalál, de szeretnék minél magasabbról indulni neki a sírba vezető lejtőnek. Ha úgyis fel kell fordulni, tegyük minél később és egészségesebben.

Friss topikok

Pastazabálással nem sokra megyek

2010.01.16. 21:59 | Mrs. Bozon | Szólj hozzá!

Címkék: kaja éjszakázás

Tegnap reggeli súly: 59 Kg
Ma reggeli súly: 59.9 Kg


A köztes időben (azaz tegnap este) voltam 60,9 Kg is. Kemény napokon vagyok túl. Tegnap a vendégekkel éjfélkor ültünk le pastázi, de addigra persze már megittam egy üveg bort, ettem egy csomó előétel túrógombócot, pogácsát és perecet, ma pedig a maradék tésztával és almás pitével kellett megküzdenem. Nem lehetne inkább az a célkitűzésem, hogy 72 kilós legyek? Sokkal egyszerűbb lenne. De legalább rendesen sétáltam Bodrival.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitfight.blog.hu/api/trackback/id/tr751678054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása