Mrs. Bozon

Másfél év és harminc leszek. Ha addig nem csinálom meg magamból a lehető legjobb csajt, buktam egy életre. Könnyű testet akarok, utcán ugrálós, lépcsőn felszaladós, órákig menetelőset. Ehhez képest persze napi nyolc órát ülök.

FitFight

Együtt hízunk, gebedünk
Sportos életmódügyi páros blog. Verejtékes küzdelem a kor és a zsír ellen az izomszövet bűvöletében. Egész éves vetélkedő, rideg célokkal és szabályokkal. Fogyozó nő és súlyzózó férfi.

Linkblog

Mr. Bozon

32 éves ülőfoglalkozású vagyok. Lassan elrág a programozott sejthalál, de szeretnék minél magasabbról indulni neki a sírba vezető lejtőnek. Ha úgyis fel kell fordulni, tegyük minél később és egészségesebben.

Friss topikok

Béna, béna, béna

2010.01.08. 23:02 | Mrs. Bozon | Szólj hozzá!

Címkék: zabálás lelkiismeretfurdalás

Reggeli súly: 59,5 Kg


Talán hiába bukja el Mr. Bozon a fitfightot, mégis összeillünk. Az én nyolcadik napom ugyanis szintén egy totális csőd volt. Először is nem mentem sportolni. Se kutyát sétáltatni. Viszont reggel olyan rohadt éhes voltam, hogy egy egész elefántot is meg tudtam volna enni. Szerencsére vega vagyok, szóval maradt a szokásos reggelim, meg egy plusz, bűnös szelet kenyér, persze fehér. Mentségemre szolgáljon, hogy előző este én sütöttem Mr. Bozonnak, és tudni akartam milyen. Megtudtam. Egy órával később már újabb szendvicsért sikoltott a szervezetem, de nem kapott. Csak egy almát. Aztán még egyet. Aztán három kocka fekete csokit. Aztán végre csend lett.

 

 

Az ebéd- és sportidőt bénamód végigdolgoztam, így négykor, szörnyen éhesen álltam neki kaját csinálni, és miközben a salátát és az olaj nélküli sütőben sült krumplimat gyártottam, mindenbe beleettem. Persze járt közben az agyam, szóval azt sem tudom megmondani, mit zabáltam össze.

Muszáj összekapnom magam. Megint nyilvánvaló, hogy képtelen vagyok multitaskolni. Az elmúlt két napban fontos munkahelyi történések kötnek le, így háttérbe szorult ez az egész fogyás dolog, és máris elcseszem az egészet. Pedig elvileg olyan egyszerű lenne betartani a szabályokat. Csak el kéne fogadni, hogy nincs kivétel. Mi a francért megy nekem ez ilyen nehezen? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitfight.blog.hu/api/trackback/id/tr751657999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása