Mrs. Bozon

Másfél év és harminc leszek. Ha addig nem csinálom meg magamból a lehető legjobb csajt, buktam egy életre. Könnyű testet akarok, utcán ugrálós, lépcsőn felszaladós, órákig menetelőset. Ehhez képest persze napi nyolc órát ülök.

FitFight

Együtt hízunk, gebedünk
Sportos életmódügyi páros blog. Verejtékes küzdelem a kor és a zsír ellen az izomszövet bűvöletében. Egész éves vetélkedő, rideg célokkal és szabályokkal. Fogyozó nő és súlyzózó férfi.

Linkblog

Mr. Bozon

32 éves ülőfoglalkozású vagyok. Lassan elrág a programozott sejthalál, de szeretnék minél magasabbról indulni neki a sírba vezető lejtőnek. Ha úgyis fel kell fordulni, tegyük minél később és egészségesebben.

Friss topikok

Csípőset minden zabagépnek!

2010.01.27. 22:59 | Mrs. Bozon | Szólj hozzá!

Címkék: kaja kudarc

Reggeli súly: 59.5 Kg

Kedves kudarckövetők!

Épp tíz napja postoltam utoljára. Elegem volt abból, hogy mindig pont ugyanazt írom, szóval inkább abbahagytam. Gondoltam, mindjárt összekapom magam, és akkor megmutatom, mire vagyok képes. A failből újra fitt lesz, a tespedésből torna, a zugevésből meg max egy zellerszár. Hát, nem így lett. Viszont az elmúlt tíz napban voltam újra 61 kilós is. Jó taktika ez a hallgatás. 

De legalább rájöttem, hogy mivel törhetem meg az önmagukat generáló falónapokat. Jalapeñóval. Vasárnap a moziban megettem belőle két stathami marékkal, és másnap a főtt zöldségen kívül semmit se kívántam. Szétégettem a belső szerveimet. Nagyon fájt. A lendület még tegnap is tartott, persze mára kissé lelohadt, és elsodort a szénhidrát láz. Sajnos nagyon jó szaga volt annak a sajtos croissantnak. A gyömbéres rizsem meg isteni.



 

Furcsa egyébként, hogy minden kicsit koplalósabb nap után rájövök, hogy mennyivel jobb, ha nincs tele az ember gyomra. Mennyivel felszabadultabb és energikusabb. Kár, hogy aztán mindig elfelejtem.

Ó, és persze Bodri. Ott a lendületem töretlen, minden nap sétálunk egy órát, még akkor is, ha befagy a seggem. Most megyek, megnézem a mogyorótortát. Remélem Mr. Bozon reggel az egészet elviszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitfight.blog.hu/api/trackback/id/tr941707922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása