Mrs. Bozon

Másfél év és harminc leszek. Ha addig nem csinálom meg magamból a lehető legjobb csajt, buktam egy életre. Könnyű testet akarok, utcán ugrálós, lépcsőn felszaladós, órákig menetelőset. Ehhez képest persze napi nyolc órát ülök.

FitFight

Együtt hízunk, gebedünk
Sportos életmódügyi páros blog. Verejtékes küzdelem a kor és a zsír ellen az izomszövet bűvöletében. Egész éves vetélkedő, rideg célokkal és szabályokkal. Fogyozó nő és súlyzózó férfi.

Linkblog

Mr. Bozon

32 éves ülőfoglalkozású vagyok. Lassan elrág a programozott sejthalál, de szeretnék minél magasabbról indulni neki a sírba vezető lejtőnek. Ha úgyis fel kell fordulni, tegyük minél később és egészségesebben.

Friss topikok

Bodri nélkül soha

2010.01.29. 22:53 | Mrs. Bozon | Szólj hozzá!

Címkék: bodri remeny

Tegnap reggeli súly: 59,5 Kg
Reggeli súly: 59,5 Kg


Hát, legalább nem távolodom a céltól. Az is valami. Az elmúlt két napban egész szépen eszem, bár ma este egy kicsit bűnöztem. De nem volt vészes. 

Érdekes, hogy másfél év után konkrétan kívánni kezdtem a húst, szóval úgy tűnik, ismét elhagyom a vegetáriánus létet. Az előző húsmentes korszakom is pont ennyi ideig tartott. Mondjuk húst emészteni nagy meló, egyelőre nem is nagyon tud vele mit kezdeni a testem, így egy kicsit hezitálok, nem kéne-e mégis izomból visszafogni a húsfogyasztásomat. Meglátom.



Séta közben azon gondolkoztam, hogy egész egyszerűen kivitelezhetetlen ez a sport dolog. Ma a munka és egyéb teendők mellett körülbelül két szabad órám volt, ezalatt simán sportolhattam volna, de inkább elvittem Bodrit az erdőbe. Minden felbukkanó időben ezt választom inkább a sport helyett. Tényleg az lesz a megoldás, ha nekiállok futni. Azt legalább tudjuk csinálni együtt is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitfight.blog.hu/api/trackback/id/tr541713739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása